یزد- رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت:‌ در سال ۹۵ به رغم محدودیت های مالی، وزنه برداری ایران در میادین بین المللی موفقیت های خوبی را کسب کرد و وزنه برداران ایرانی درخشش خوبی داشتند.

وزنه برداری ایران موفقیت های خوبی را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی مرادی شامگاه شنبه در جمع اعضای هیات وزنه برداری استان یزد اظهارداشت: برای رسیدن به جایگاه شایسته بخاطر ظرفیت های خوبی که در وزنه برداری ایران وجود دارد باید همواره با برنامه ریزی ، کارهای اصولی از جلب مشارکت مراکز مختلف فرهنگی و آموزشی و رسانه ها استفاده کرد .

وی افزود: اختصاص اعتبارات بیشتر ، فعالیت های مستمر فرهنگی و رسانه ای، جلب مشارکت مدارس و تبلیغات می تواند در توسعه همه جانبه این رشته و کسب افتخارات بهتر و بیشتر موثر باشد.

 مرادی با بیان اینکه همراهی و حمایت جدی هیات های استانی، ورزشکاران و سایر افراد علاقه مند برای توسعه این رشته ضروری است گفت: در این رشته ظرفیت های خوبی در سطح کشور وجود دارد که در سایه همکاری همگان بهتر و زودتر فراگیر و گسترش می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیزدر این نشست گفت: برنامه ریزی برای توسعه رشته وزنه برداری بخصوص در شهرستان ها و توجه به موضوع استعدادیابی در سطوح پایه بسیار مهم است تا این رشته با سرعت بیشتری مسیر رشد و توسعه را طی کند.
مسعود شریعتی افزود: زیرساخت ها و امکانات در توسعه رشته وزنه برداری و قهرمان پروری بسیار مهم است بنابراین تلاش داریم تا زیرساخت های خوبی را در شهر یزد و سطح استان ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: هیات وزنه برداری یزد باید برنامه های چهار سال آینده خود را بر پایه استعدادیابی، توجه به شهرستان ها و استفاده از دیدگاههای ارزشمند پیشکسوتان برنامه ریزی کند.
در پایان این نشست ناصر ترک تنها نامزد تصدی پست ریاست هیات وزنه برداری استان بود که پس از رای گیری با کسب ۱۵ رای از ۱۵ آراء ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار این هیات انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.