ساری- استاندار مازندران گفت: قرار است ظرفیت زنان در مدیریت دولتی به ۳۰ درصد افزایش یابد و از زنان و جوانان باید در سطوح مدیریتی استفاده شود.

ظرفیت زنان در مدیریت دولتی به ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار امروز در همایش امید و اقتدار در جمع بانوان غرب مازندران، به‌کارگیری بانوان در حوزه‌های مدیریتی یکی از سیاست‌های جدی دولت تدبیر و امید بوده و است.

وی افزود: رئیس جمهوری مسئولیت ۲ معاونت و دستیار ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی را در دولت دوازدهم به زنان سپرده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مطالبه برای افزایش حضور زنان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با جدیت مطرح شد، تصریح کرد: قرار است ظرفیت زنان در مدیریت دولتی به ۳۰ درصد افزایش یابد و از زنان و جوانان باید در سطوح مدیریتی استفاده شود.

فلاح بیان کرد: اگر به دنبال توسعه همه جانبه هستیم یکی از الزامات توسعه ایجاد فرصت برابر برای آحاد جامعه بوده که استفاده از ظرفیت بانوان در این راستا ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جمعیت کشور زنان هستند و جامعه باید از این ظرفیت و قابلیت‌ها در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بهره‌مند شود گفت:  توسعه و پیشرفت همه‌جانبه بدون توجه به مطالبات زنان و ایجاد فرصت‌های برابر برای آنها محقق نمی‌شود.

فلاح گفت: امیدواریم به‌کارگیری زنان متخصص و کارشناس در دولت دوزادهم به طور جدی افزایش یابد.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز بانوان در صحنه‌های مربوط به علم و دانش با تلاش ‏خود راه را باز کرده و حضوری موثر دارند و در بسیاری از مشاغل نیز به همین‌گونه عمل کرده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: بانوان برای حضور ‏در عرصه‌های مدیریتی، باید تلاش بیشتری کنند، همانگونه که در علم، تحقیقات و مسائل سیاسی، ‏حضورشان در جامعه چشمگیر بوده است.

فلاح یادآور شد: امروز در دولت، مجلس، شوراها و سایر ارکان حکومتی، بانوان حضور داشته و ‏نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی گفت: دولت بر اساس منشور حقوق شهروندی متعهد است تا فرصت یکسان برای زنان و مردان را فراهم کند.

استاندار مازندران تاکید کرد: مدیریت ارشد استان متعهد به اجرای حقوق شهروندی و ایجاد زمینه مناسب برای تحقق حقوق برابر برای آقایان و بانوان است.

در این مراسم از بانوان کارآفرین غرب مازندران با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.