تحولات منطقه

۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۰۵۸

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و تیم باشگاهی آلکمار هلند مبلغ یک برند شد.

علیرضا جهانبخش مثل رونالدو شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا جهانبخش که در حال حاضر در هلند بازی می‌کند و عنوان سومین لژیونر برتر قاره آسیا را به خود اختصاص داده است، به عنوان چهره ایرانی  شامپوی ضد شوره‌ کلییر با شرکت یونیلیور همکاری خواهد کرد .

کریستیانو رونالدو از سال 2009 میلادی سفیر برند شامپوی کلییر مردانه در سراسر جهان بوده است. به عنوان بخشی از استراتژی برند، کلییر همواره سعی  دارد که در کنار رونالدو به عنوان چهره جهانی خود،  روابط خود را با مخاطبان هر کشور از طریق همکاری با چهره‌های محبوب ملی تحکیم کند. انتخاب جهانبخش به عنوان سفیر برند کلییر در ایران، با رای قاطع  مصرف‌کنندگان ایرانی در یک نظر سنجی عمومی صورت گرفت، چرا که آنان بر این باورندکه شخصیت مبارزه‌طلب و تاثیرگذار این بازیکن، به خوبی با شخصیت شکست‌ناپذیر برند کلییر هم‌خوانی دارد.

شامپوی کلییر با شعار «دلیلی برای پنهان شدن نیست» که اعتماد به نفس ناشی از عدم شوره سر را خاطر نشان می‌کند، شرایطی را فراهم می‌کند تا با ظاهری بی‌نقص همه‌جا ظاهر شوید، اجازه دهید دنیا آنطور که می‌خواهد درباره‌ شما بیندیشد و شما با اعتماد به نفس خود،  قضاوت و پیش‌داوری دیگران را به مبارزه بطلبید.

جهانبخش در این خصوص اظهار کرد: «داشتن موی خوش حالت و بی‌نقص همواره برای من اهمیت زیادی داشته و من همیشه از کلییر استفاده می‌کنم چون نه تنها  با کلییر نگرانی درباره شوره و پوست سرم ندارم، بلکه به من کمک می‌کند در هر حالتی، چه در زمین فوتبال و چه خارج از آن، موهایی بدون نقص داشته باشم و اعتماد به نفسم را حفظ کنم.»  جهانبخش اضافه کرد:« من همیشه می‌خواهم که بهترین انتخاب را داشته باشم و شامپوی مردانه شماره 1 جهان، یکی از همان انتخاب‌هاست.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.