معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) هدف این دانشگاه را خارج شدن دانشجویان از رشد یک جانبه علم و دانش و سوق دادن آنان به سمت رشد و تعالی در تمام ابعاد دانست.

هدف دانشگاه امام رضا(ع) رشد دانشجویان در تمام ابعاد است

به گزارش قدس آنلاین،جلیل معماریانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امام رضا(ع) با اساتید هیئت علمی و مدعو این دانشگاه که امروز برگزار شد، بر رشد و تعالی دانشجویان در تمام ابعاد تاکید کرد و گفت: این نشست با هدف تقویت همکاری و تعامل هر چه بیشتر اساتید با معاونت فرهنگی این دانشگاه، در روند اجرای فعالیتهای فرهنگی و علمی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما کادرسازی است و این مهم از طریق توانمندسازی دانشجویان در تمام امور محقق می‌شود، اظهار کرد: «هر دانشجو عضو یک تشکل» شعار ما در سال جدید است. ما باید با تقویت کانون‌ها و انجمن‌های علمی و ایجاد زمینه‌های لازم جهت حضور پررنگ اساتید در قالب استاد مشاور به این شعار دست پیدا کنیم.
معماریانی خاطر نشان کرد: دانشجویانی که در حین تحصیل فعال بوده و در روند فعالیت‌های مورد علاقه‌شان حضور دارند، در آینده و پس از فارغ‌التحصیلی، افراد موفق‌تر و توانمندتری خواهند بود. هدف ما خارج شدن دانشجویان از رشد یک جانبه(علم و دانش) و سوق دادن آنان به سمت رشد و تعالی در همه ابعاد است.
وی گفت: کانون‌ها و انجمن‌ها می‌توانند خط اتصال مفاهیم علمی و فرهنگی و آموزه‌های مورد نیاز برای مواجه شدن با چالش‌های پیش رو در جامعه باشد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) بیان کرد: حضور فعال اساتید در کنار دانشجویان موجب ایجاد یک بستر اصولی، عقلانی و منطقی در برنامه‌ها و طرح‌ها خواهد شد.
وی همچنین ادامه داد: جامعه هدف ما در درجه اول دانشجویان ورودی جدید است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرم‌های مخصوصی در اردوی توجیهی ابتدای سال توزیع خواهد شد که پس از تکمیل، در این فرم‌ها ما می توانیم میزان مهارت، توانایی و علاقمندی دانشجویان را بررسی کنیم.
گفتنی است: در این نشست اساتید نظرات و پیشنهادات خود را جهت تعالی هرچه بیشتر فعالیتهای فرهنگی بیان کردند.

 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.