به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمیفر اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۱۵ فروردین ماه کنونی ۶۱ فقره شکایت از طریق سامانه نظارت بر خدمات مسافرتی دریافت و در این راستا اقداماتی همچون مذاکره تلفنی با شاکی، اعزام بازرس به محل، برخورد با واحد متخلف، اخذ رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی ۰۹۶۲۹ انجام شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: در این ارتباط حدود ۱۶۳ میلیون ریال بابت اضافه دریافتی از شاکیان به آنان برگشت داده شد و با واحدهای متخلف نیز برخورد نظارتی و قانونی لازم صورت گرفت.
گفتنی است؛ سامانه نظارت بر خدمات سفر با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران در زمینه های مختلف سفر را به صورت شبانه روزی بررسی میکند.
از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ تا پانزدهم فروردین ماه کنونی بیش از ۱۴ میلیون و۳۰۰ هزار زائر و مسافر به استان خراسان رضوی سفر کردهاند.
انتهای پیام/
نظر شما