دبیر ستاد خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس خراسان رضوی ۱۸ هزار ماموریت را در ایام نوروز در مناطق شهری انجام داده است.

۱۸ هزار ماموریت اورژانس خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید مرتضی احتشام فر اظهار کرد: برنامه نوروزی اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور، گناباد و با آمادگی ۱۰۰ درصدی ۲۲۳ پایگاه اورژانس و یک هزار نیرو به اجرا در آمد.

وی افزود: در ایام نوروز ۱۸ هزار مأموریت در مناطق شهری استان خراسان رضوی به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۳۹ مأموریت در مناطق شهری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت ۶ هزار و ۷۸۶ مأموریت اورژانس ۱۱۵ در محورهای برون شهری استان خراسان انجام شد و از این تعداد ۴ هزار و ۶۲ مأموریت در محورهای جاده‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ثبت رسیده است.

وی گفت :۱۴ هزار و ۵۷۳ نفر در این مأموریت‌ها به مراکز درمانی اعزام شده‌اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۳ نفر به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعزام شده‌اند.

احتشام فر تصریح کرد: اورژانس هوایی دانشگاه در دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد و نیشابور جهت مأموریت‌های برون شهری طی ساعات روز در آمادگی کامل بود.

وی بیان کرد: ۶ هزار و ۳۹۳ جراحی اورژانسی در ایام نوروز انجام شده است و آمار در حوزه خدمات پاراکلینیک (بستری) نیز در کل استان ۳۴۱ هزار و ۱۸۲ نفر بوده است همچنین در سطح استان نیز ۳۲۳ هزار و ۵۷۹ نفر از خدمات پاراکلینیک سرپایی استفاده کردند.

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی تاکید کرد: در سال جاری در سیستم HIS شهر مشهد کدهای زائران و اتباع خارجی نیز افزوده شد تا بتوان به شکل مناسبت تری نسبت به ارائه آمارها اقدام کرد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.