انتخاب چهاردهم

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) آثارش را در موضوعات مختلف در دو غرفه مجزای «کودک و نوجوان» و «عمومی» در بیست ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد عرضه کرده است.

حضور به‌نشر در ۲ غرفه کودک و نوجوان و عمومی در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد

به گزارش قدس آنلاین، غرفه کودک و نوجوان و غرفه عمومی به‌نشر با ارائه کتاب‌هایی در موضوعات گوناگون مانند قرآن و ادعیه، رمان‌های دینی و روان‌شناسی، شعر و کتاب های علمی در دو سالن ابوسعید و فردوسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد برپا شده است.

به‌نشر علاوه بر معرفی آثارش، برنامه‌های متنوعی در حوزه کتاب برای اهل کتاب و کتابخوانی آماده کرده است که می‌توان به نشست نقد و بررسی کتاب دیوان کامل «جودی عنبرانی» اشاره کرد که با حضور قاسم رفیعا شنبه، یازدهم آبان سال جاری ساعت ۱۶ در سالن نخبگان نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

همچنین مراسم جشن امضای آثار و دیدار و گفت‌وگو با جواد نعیمی نویسنده کشور، یازدهم آبان ماه ساعت ۱۸ در غرفه کتاب‌های عمومی انتشارات آستان قدس رضوی برپا خواهد شد.

جشن امضای کتاب و گفت‌وگو با مریم عرفانیان نویسنده کتاب‌های «تا ابد با تو می‌مانم» و «به وقت اردیبهشت» نیز یکشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۸ در غرفه عمومی به‌نشر در این نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی مسابقه ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» هفته هفتم از دیگر برنامه‌های انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب مشهد به شمار می‌رود که دوشنبه ۱۳ آبان ماه در غرفه عمومی به‌نشر انجام می‌شود.

همچنین هفتاد و نهمین «عصرانه داستان‌نویسان رضوی» با حضور سعید تشکری سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه ساعت ۱۷ در سالن نخبگان بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد برپا خواهد شد.

دو کتاب‌ «موقف» و «هم‌قسم» از آثار به‌نشر نیز عنوان کتاب برگزیده سال خراسان رضوی را در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد از آن خود کردند. کتاب موقف به قلم سعید تشکری منتشر شده است و کتاب هم‌قسم نیز ترجمه احمد نطنزی جانباز ۷۰ درصد است.

همچنین برگزاری جشن امضای آثار و دیدار و گفت‌وگو با مظفر سالاری نویسنده کتاب‌های «رویای نیمه شب»، «دعبل و زلفا» و «شب صورتی» و همچنین محمد میرکیانی نویسنده کتاب «قصه ما مثل شد» پنج‌شنبه نهم آبان ماه در غرفه‌های به‌نشر صورت گرفت.

دورهمی شبکه دانش‌آموزی «کتاب‌باران» نیز با حضور حمیدرضا سهیلی با نقد و بررسی کتاب «آواز آسمانی عشق» نهم آبان ماه در سرای نخبگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد برگزار شده است.

یادآور می‌شود، بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد از هشتم تا چهاردهم آبان ماه با حضور فعال انتشارات آستان قدس رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.