انتخابات

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد گفت: تقریبا هر روزه واحدهای صنفی در سطح شهر توسط کمیسیون بازرسی اتحادیه که شامل ۳۰ بازرس می باشد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و در صورت نیاز تذکرات و موارد صنفی به همکاران گوشزد می شود.

هیچ افزایش قیمتی آرایش مردانه نداشته/ ۲۰۰ واحد به صورت غیر مجاز مشغول به کارهستند

حمید دولابی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد ضمن ابراز نگرانی از برگزاری ورکشاپ های غیر مجاز در برخی آرایشگاه ها به خبرنگار قدس آنلاین گفت: طی گزارش هایی که به دست ما رسیده و بررسی های که به عمل آورده ایم به این نتیجه رسیده ایم که متاسفانه بعضی از آرایشگران با دعوت از کسانی که به هیچ عنوان مورد تائید اتحادیه و هیچ ارگانی نیستند و غیر قانونی تبلیغات میکنند مبادرت به برگزاری یکسری کلاس های آموزشی  کرده اند که همین فرصت را غنیمت می شمارم و به این افراد بشدت اخطار می شود که در صورت ادامه به شدت با آنها برخورد خواهد شد و با هماهنگی انجام شده با اداره محترم اماکن عمومی واحد های صنفی شان پلمپ خواهد شد. از همشهریان مشهدی تقاضا دارم در صورت مشاهده گونه خلاف واقع  به شماره تلفن ۳۶۰۳۴۱۵۷ و یا ۰۹۱۵۳۰۵۴۴۳۲  اعلام کنند.

دولابی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۰۰ واحد صنفی مجاز در مشهد مشغول به فعالیت هستند که با توجه به کیفیت کارشان به سه درجه تقسیم بندی می شوند البته نا گفته نماند که طبق بررسی های در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد به صورت غیر مجاز مشغول به کارهستند که پرونده های اینها در دست بررسی است. تقریبا هر روزه واحدهای صنفی در سطح شهر توسط کمیسیون بازرسی اتحادیه که شامل ۳۰ بازرس می باشد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و در صورت نیاز تذکرات و موارد صنفی به همکاران گوشزد می شود. که البته این قضیه شامل موارد بهداشتی و استفاده از تیغ و قیچی مخصوص هر مشتری هم هست.

وی گفت: خوشبختانه صنف ما در طول امسال هیچ افزایش قیمتی نداشته و همه همکاران موظفند که نرخ نامه واحد صنفی را در معرض دید مراجعه کننده قرار دهند.

دولابی در پاسخ به این سئوال که با سالن هایی که خدمات پوستی ارائه می دهند گفت: در بازدید هایی که از ارایشگاه های مختلف داشته ایم بارها از همکاران خواسته شده که به هیچ عنوان وارد موارد پوستی و پزشکی نشوند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.                                   

  انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.