به گزارش قدس آنلاین،سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: ۴۰ درصد از تماسهایی که با اورژانس این شهرستان گرفته می شود، مزاحمت تلفنی است.
اسماعیل تیرانی اظهار داشت:روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تماس با مرکز اورژانس خمین برقرار می شود و تماس های مزاحم سبب هدر رفتن وقت همکاران این مرکز و اشغال خط حیاتی ۱۱۵ می شود.
وی ادامه داد: این تماس های مزاحم در فصل های بهار و تابستان افزایش بیشتری پیدا می کند.
اظهار داشت: ۱۰ درصد از تماسهای گرفته شده با این مرکز به مشاوره نیاز دارند و ۱۰ درصد به نادرستی شماره تماس گرفتند.
نظر شما