همدان - معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در پی بارش های سنگین روزهای گذشته خسارت هایی به بخش راه و ابنیه‌های فنی استان وارد شد که هنوز میزان آن برآورد نشده است.

بارندگی به بخش راه وابنیه های استان همدان خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان حمید پرورشی‌خرم معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ، اظهار کرد: از شب چهارشنبه که بارش در استان آغاز شد، بسیاری از محورهای استان همدان درگیر بارش سنگین همراه با تگرگ و برف جزئی بود.

پرورشی گفت: با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان از جمله رزن- دمق تا پلیس راه و محور فامنین تا پل ۱۱۲۳ و گردنه اسدآباد بارش برف در جریان بود به طوریکه در گردنه اسدآباد مجبور به تیغه زنی شدیم.

وی افزود: آبگرفتگی مقطعی در برخی از جاده‌های استان ایجاد شد که بلافاصله رفع شده و مشکلی پیش نیامد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه هنوز در محورهای استان آب وجود دارد، تأکید کرد: در محور کبودراهنگ- شیرین‌سو نیز با وجود لایروبی‌های انجام شده گذردهی پل‌ها برای عبور آب کافی نبود و منجر به بروز سیل در این مقطع شد که کنترل ترافیک انجام گرفت.

پرورشی خرم ادامه داد: ساعت ۱۲:۳۰ شب پنجشنبه در محور جوکار- تویسرکان شاهد ریزش کوه بودیم که اکیپ های راهداری اقدام به برداشت ریزش کردند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان کرد : در حال حاضر تمامی جاده‌های استان باز است، و مه‌گرفتگی مقطعی در گردنه اسدآباد، دولایی، گرین و آوج وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.