تحولات منطقه

با ادامه پیدا کردن مسیر اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی به دلیل شرایط اجتماعی موجود و پیوستن فیلم مستقل «طلا» به این اکران، استقبال از سینمای آنلاین وارد مرحله تازه‌ای شد.

فروش۵۰ هزار بلیت و مخاطب ۱۲۵ هزارتایی در دو روز اول اکران «طلا»
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلیمو و با بررسی آمار تجمیعی فروش بلیط‌های فیلم «طلا» در دو سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا، بیش از ۵۰ هزار بلیط در دو روز ابتدایی اکران این فیلم به فروش رفته است.

«طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی فیلمی در ژانر اجتماعی است که از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت به اکران در سینمای آنلاین رسید و با گذشت ۴۸ ساعت از مرز فروش ۵۰ هزار بلیط گذشت. از آنجایی که این فیلم در دو سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا به اکران درآمده و آمار فروش هر دو سرویس به صورت مجزا در دسترس است، مجموع ۵۰ هزار بلیط از بررسی و تجمیع میزان فروش در هر دو سرویس به دست آمده است. از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲.۵ تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی ۸ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم طلا در دو سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا را می‌توان حداقل ۱۲۵ هزار نفر در ۴۸ ساعت ابتدایی برآورد کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود با روند صعودی افزایش تماشا در دو روز ابتدایی «طلا» و حضور بازیگرانی چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته فیلمی متعلق به بخش خصوصی است که به عنوان دومین فیلم سینمای آنلاین، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.