محمدرضا کلایی صبح امروز در برنامه ادامه عملیات حفاری پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد در پایانه مسافربری امام رضا(ع) اظهار داشت: شهرداری باید اغلب به پایین شهر توجه کند؛ چرا که در این مناطق کمبودهای بسیاری دیده میشود، شهرداری نباید در انتظار حمایت دولت بماند.
وی افزود: ما باید وظیفه خود را رها کنیم و به دلیل عدم کمک کافی دولت، دست روی دست بگذاریم؟ دولت تا حد امکان حمایتهایی داشته اما کمتر از انتظار شهرداری بوده است، بخش شهری مشهد به خوبی پای کار آمده و نتیجه بر همگان ثابت شده؛ بنابراین باید دولت بیش از این حمایت میکرد.
کلایی ادامه داد: در حال حاضر تمامی فراز و نشیبها مرتفع شده و مشکلات ساختاری شهری کلان به پایان رسید که این امر به برکت وجود بارگاه منور رضوی (ع) تحقق یافته است، شهرداری نیز با جدیت پای کار بوده و فعالیت کارمندان آن تنها به یک نامهنگاری ختم نمیشود.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اتفاقات رقم خورده توسط مدیریت شهری مشهد میتواند جزو بهترین اتفاقات در چند سال آینده باشد، در حال حاضر در ارتباط با بافت پیرامون حرم مطهر پای کار هستیم و ایده حریم شهر و سایر ایدههای قابل پیاده سازی در این منطقه محقق و این امور در تاریخ ثبت میشود.
وی بیان کرد: مدیریت شهری به عنوان مدیریت اصلی بهبود مناطق شهری فعالیت میکند، افراد بسیاری در شهرداری فعال هستند و برای ایجاد فضای شهری مناسبتر تمام تلاش خود را به کار میبرند.
کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد نیز گفت: قول داده بودیم دستگاه تی بی ام تیر ماه به سمت شهرک ابوذر عملیات حفاری را آغاز کند که این امر با وجود تمام محدودیتها انجام شد، ۴ ایستگاه در مسیر داریم. ۱۴ ماه دیگر این مسیر تکمیل خواهد شد که ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.
مدیرعامل قطار شهری مشهد بیان کرد: اوراق مشارکت مترو مشهد به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان تا ۱۵ روز دیگر در حساب ما مینشیند.
کیامرز افزود: چند قطعه دستگاه را باید از خارج تهیه میکردیم و همین امر مشکلات زیادی ایجاد کرد با همت قرارگاه خاتم الانبیا این مشکلات حل شد و اتفاق بزرگی در پایانه امام رضا(ع) رقم خورد چون نمیتوانسیتیم قطعات را وارد کنیم بومیسازی کردیم.
منبع: تسنیم
انتهای خبر/
نظر شما