تحولات منطقه

گیلان- روابط عمومی شرکت گاز گیلان اعلام کرد این شرکت بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعان در سه ماهه سوم سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است.

شرکت گاز گیلان رتبه نخست پاسخگویی به مراجعان را دریافت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این رابطه اظهار کرد: این شرکت با انجام مستمر برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل در سال گذشته و پاسخگویی به موقع به درخواست های مراجعین توانست به این مهم دست یابد.

وی افزود: بر اساس گزارش دیدارهای چهره به چهره سه ماه سوم سال ۹۸ از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، درمجموع تعداد ۱۷۹ برنامه دیدار مردمی با بیش از یک هزار و ۲۰۰ متقاضی در میان شرکت های گاز استانی به انجام رسیده است.

اکبر افزود: در این میان شرکت گاز استان گیلان با انجام ۱۲ برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل بهترین رتبه را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha