به گزارش قدس آنلاین، قدرت الله ابک افزود: طی تفاهمنامهای که بین این اداره کل و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان به امضا رسید، از این پس متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به تکمیل پرونده خود کنند.
وی ادامه داد: تهیه رونوشت برابر اصل، کنترل اصالت مدارک، احراز هویت و سکونت پنج ساله در یک شهر، بارگذاری تعهد نامه و کنترل چک لیست پالایش متقاضیان در دفاتر پیشخوان انجام میشود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مبلغ تعیین شده برای دریافت این خدمات در دفاتر پیشخوان دولت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای هر متقاضی ۲۰۰ هزار ریال است که توسط متقاضی پرداخت میشود.
وی افزود: لیست ۴۴ دفتر پیشخوان که این خدمات را ارائه میدهند از طریق وب سایت این اداره کل به آدرس http://razavi.mrud.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
نظر شما