به گزارش قدس آنلاین، عمار خسروجردی؛ مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی در نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی موسسات و شرکتهای وابسته آستان قدس رضوی با حضور رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران روابط عمومی موسسات و شرکتها در سالن همایشها و نمایشگاههای این آستان ملکوتی برگزار شد، اظهار کرد: حسب دستور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تمامی موسسات و نهادها موظفند با هماهنگی مرکز ارتباطات و رسانه برای مجموعه خود مسئول روابط عمومی انتخاب کنند و از این فرصت برای دیده شدن در سطح استان و کشور بهرهگیری کنند چرا که روابط عمومی چشم بینای آستان قدس رضوی است.
وی با تاکید بر اینکه عصر کنونی، عصر انفجار اطلاعات است، گفت: دغدغه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حال حاضر تولیدات چند رسانهای هدفمند است.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی تاکید کرد: کار میدانی روابط عمومیهای آستان قدس رضوی در شرایط کنونی ویژه دهه آخر صفر تعریف شده و ضروری است تمامی موسسات و سازمانها برنامههای خود را ویژه این ایام به مرکز ارتباطات و رسانه اعلام کنند تا اطلاعیابی و اطلاعرسانی در این زمینه صورت بگیرد.
خسروجردی بر ارتقاء افق دید مدیر مجموعه توسط مسئول روابط عمومی، ایجاد اعتماد در افکار عمومی نسبت به مجموعه مذکور، ساماندهی کارشناسان روابط عمومی و ... تاکید کرد و گفت: ضروری است مسئولان روابط عمومی افکار عمومی ناظر بر مجموعه خود را به صورت دقیق و صحیح رصد کنند و بدون بزرگنمایی اطلاعات جمعآوری شده را به مدیر مربوطه انتقال دهند.
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام/
نظر شما