به گزارش قدس آنلاین، مجید قلیزاده، درباره تأثیر جشنواره رسانهای امام رضا(ع) در ترویج فرهنگ و آموزههای رضوی اظهار کرد: به دلیل عشق و ارادتی که مردم ایران به وجود مقدس آقا علیبنموسیالرضا(ع) دارند، برگزاری چنین جشنوارههایی تأثیر بسیاری بر افزایش معرفت، شناخت و عشق بیشتر به حضرت خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه امروزه خوراک فکری مردم همین فضای مجازی و رسانههاست، افزود: متأسفانه مردم ما زیاد اهل کتابخوانی نیستند و بیشتر به فضای مجازی روی آوردهاند. لذا جشنواره رسانهای امام رضا(ع) کمکی در جهت افزایش معرفت و آگاهی درباره سیره اهل بیت(ع) بهویژه امام رضا(ع) است. به نظر بنده این جشنواره پدیده بسیار مبارکی است که میتواند با جمعآوری یک سری تولیدات بسیار شاخص حول موضوعات جشنواره، در جهت افزایش و معرفت مردم درباره آموزههای رضوی گام بردارد.
مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه مدیرمسئولان خبرگزاریها و رسانهها با تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: حجتالاسلاموالمسلمین مروی در این جلسه توصیه بسیار خوبی برای رسانهها داشتند و آن این بود که فقط به ترویج معارف اهلبیت(ع) و امام رضا(ع) بپردازید. بنده معتقدم برگزاری جشنواره رسانهای امام رضا(ع) با الهام از همین فرمایش شکل گرفته است. امیدوارم این جشنواره بتواند گامهای بلندی در زمینه ترویج سیره و آموزههای رضوی بردارد.
وی درباره اطلاعرسانی برگزاری چنین جشنوارهای در سطح کشور تأکید کرد و گفت: بنده معتقدم وظیفه ما رسانهایهاست که روی این موضوع کار رسانهای انجام دهیم و اطلاعرسانی درستی در این راستا به اقشار مختلف مردم داشته باشیم.
قلیزاده ادامه داد: فارغ از هر گونه تفکر و موضعگیری سیاسی، وجود مقدس امام رضا(ع) مخاطب همه مردم ماست. همه مردم ما عشق و تعصب خاصی به امام رضا(ع) دارند. بنده تصور میکنم در جهت اطلاعرسانی دقیق این جشنواره، باید اتفاقات خوبی بیفتد تا همه اقشار بهویژه، اصحاب رسانه و هنرمندان بتوانند در این راستا آثار فاخر تولید کنند و نتیجه این کار برگزاری یک جشنواره پربار، پرثمر و مستمر باشد.
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام/
نظر شما