شهردار مشهد از مدیرعامل و کارکنان شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی در راستای خدمتگزاری به مجاوران و زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) تقدیر کرد.

تقدیر شهردار مشهد از شرکت بتن‌وماشین قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در این لوح تقدیر، محمدرضا کلائی از تلاش های مجدانه شرکت ساختمانی بتن و ماشن قدس رضوی در راه خدمتگزاری به شهر مقدس مشهد و از تمامی زحمات و مساعی بی شائبه به خاطر همکاری و خدمت صادقانه در انجام با کیفیت و سریع پروژه های شهری به ویژه در پروژه اتصال خیابان کوشش به خلج که ۶  ماه زودتر از موعد قرارداد تحویل و تکمیل شده، تشکر کرده است.

گفتنی است، شرکت بتن و ماشین قدس رضوی یکی از مجموعه هایی است که در اجرای کیفی و کمی پروژه های عمرانی شهر مشهد به ویژه طی چند سال اخیر حضور پر رنگی داشته و از همین رو توانسته خود را به عنوان یکی از مجریان اصلی طرح های مدیریت شهری بشناساند.

از آنجایی که بازگشایی مسیر کوشش تا خلج یکی از دغدغه های اهالی این منطقه بوده، این شرکت با بکارگیری توان حداکثری کارکنان خود در راستای مسئولیت های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم، توانست پروژه مذکور را زودتر از موعد تحویل دهد.

بدین ترتیب با بهره برداری از پروژه مذکور در ایام الله مبارک فجر، شاهد کاهش حجم ترافیکی بزرگراه سردار سلیمانی و بلوار صبا و در نتیجه تسهیل عبور و مرور مردم این منطقه هستیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.