به گزارش قدس آنلاین به نقل از صدا و سیما، طلوعی گفت: خندوانه با بیش از ۵۴ درصد مخاطب پر مخاطبترین برنامه نوروزی بود.
وی ادامه داد: ۴۲درصد مردم فیلمهای سینمایی را تماشا کردند که ۵۵ درصد آنها فقط فیلمهای ایرانی را تماشا کردند.
طلوعی افزود: پر بینندهترین فیلمهای نوروزی هم تک تیر انداز با ۵۱ درصد بیننده است، شکرستان و ۲۳ نفر در ردههای بعدی قرار دارند. رضایت مخاطب از فیلمهای سینمایی بالای ۸۰ درصد است.
وی ادامه داد: شبکههای یک، سه و نسیم در رتبههای یکم تا سوم هستند و فاصله بین دو شبکه اول، یک درصد است. همچنین ۲۱ درصد مردم پای برنامههای رادیویی نشستند و رادیو آوا در صدر هستند، ۵۶ درصد مردم اخبار را از سیما دنبال کردند.
طلوعی افزود: پربینندهترین شبکهها در سال ۹۹ سه، یک، خبر و آی فیلم بوده اند. بیشترین رشد را در سال ۹۹ شبکه یک داشته است، بعد از آن شبکه خبر، پر بینندهترین بخشهای خبر هم ۲۰ و ۳۰ و ۲۱ و ۱۴ بوده اند.
نظر شما