تهران- تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی در اولین روز از ماه مبارک رمضان در امامزاده صالح (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

خانواده های تحت حمایت آستان امامزاده صالح (ع) بسته معیشتی دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین؛  مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در این باره به خبرنگاران گفت: در هفدهمین مرحله از اجرای طرح کمک های مومنانه با کمک خیرین یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد که ۳۰۰ بسته به خانواده های تحت حمایت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و بقیه ارزاق با کمک معتمدین محلی، هیات و گروه های جهادی به محقین آبرومند شناسایی شده در سراسر کشور اهداء می شود.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی اظهار داشت: البته علاوه بر این بسته ها حدود ۲۵۰ سبد کالا که گوشت قرمز هم داشت با کمک گروه جهادی محبان الرضا (ع) تهیه و به خانواده های کم بضاعت تقدیم شد.

مدیر آستان مقدس امامزاده صالح(ع) ادامه داد: در مدت هشت ماهه که بنده خدمتگزار این آستان مقدس هستم علاوه بر بسته های معیشتی کمک هایی در راستای تهیه داروهای کمیاب به بیماران نیازمند را داشتیم، تهیه و توزیع انسولین به بیماران در دوره ای که انسولین کمیاب بود، در بحث مسکن، بحث اسکان و اجاره بها یا رهن خانه و خرید خانه را با کمک بانیان داشتیم.

به گفته وی، تهیه جهیزیه و کمک هزینه تحصیل هم از دیگر کارهایی است که با حمایت مردم و خیرین انجام دادیم و همچنین ساماندهی دستفروشان حرم هم از جمله اقداماتی است که به همت مسئولان آستان مقدس امامزاده صالح(ع) صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.