جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: هزار و چهار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از ورودی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان برگردانده شدند.

هزار دستگاه خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان‌ رضوی برگردانده شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد افزود: این خودروها طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی برگشت داده شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی، مالکان ۹۶ دستگاه خودرو به دلیل ورود به شهرهای نارنجی جریمه پنج میلیون ریالی و مالکان ۱۶۲ دستگاه خودروی غیربومی نیز با ورود به شهرهای قرمز جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند.
جانشین رییس پلیس راه خراسان‌رضوی گفت: رانندگان هزار و ۳۲۵ دستگاه خودروی غیربومی نیز روز گذشته در جاده‌های استان تذکر گرفتند.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه پارسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد.
اجرای این طرح در پی آبی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد از ١٣ دی ماه پارسال متوقف شد اما اجرای آن دوباره از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به خاطر زرد شدن وضعیت مشهد آغاز شد که تا ۲۵ اسفندماه پارسال ادامه یافت.
امسال نیز با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، این طرح از ۱۹ فروردین ماه به اجرا گذاشته شد.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شناسایی ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید رکورد جدیدی از شناسایی روزانه بیماران کرونا ثبت شد و با فوت ۳۲۱ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۵ هزار و ۶۸۰ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.