به گزارش قدس آنلاین، حسن خجسته تصریح کرد: این جشنواره باید به صورت بینالمللی برگزار شود و ظرفیت این مهم را هم دارد، باید برنامهریزیها براساس این چشمانداز باشد که محبان حضرت رضا(ع) در سراسر دنیا را با این تولیدات رسانهای مرتبط کرد و از این جشنواره به عنوان فرصتی برای انتقال پیام اهل بیت(ع) با محوریت امام رضا(ع) بهره گرفت.
نیاز به خلاقیت و ایده های نوآورانه در فضای مجازی
خجسته این جشنواره را فرصتی برای ترویج بیشتر فرهنگ و سیره رضوی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین بسترهای انتقال معارف رضوی تولیدات رسانهای است و اگر این تولیدات در قالب یک جشنواره واحد مانند جشنواره امام رضا(ع) گردآوری شود، همافزایی بیشتری برای انتقال مفاهیم و گفتمان رضوی فراهم خواهد شد.
داور بخش شبکههای اجتماعی نخستین جشنواره رسانهای امام رضا(ع) در ادامه گفت: آنچه در حوزه محتوای شبکههای اجتماعی نیاز داریم خلاقیت و ایدههای نوآورانه است.
وی افزود: فضای مجازی به شما فرصت خلاقیت و نوآوری را میدهد و جشنواره رسانهای امام رضا(ع) بستر استفاده بیشتر از ایده ها و نوآوری ها در حوزه رسانه را فراهم کرده است.
نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اهداف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام/
نظر شما