رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: باتوجه به هزینه‌هایی که برای ساخت کمربندی رباط سنگ با هدف تسهیل در ترافیک، کاهش زمان سفر و کاهش سوانح ترافیکی شده است، بازگشایی کمربندی بعد از رفع نواقص انجام می‌شود.

بازگشایی کمربندی رباط سنگ بعد از رفع نواقص انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین شیرمحمدیان  اظهار کرد: تاکنون برای پروژه زیرگذر رباط سنگ ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و بازگشایی این کمربندی حدود ۲ میلیارد هزینه نیاز دارد که توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی تامین شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تربت حیدریه بیان کرد: قبل از تصمیم به بازگشایی کمربندی نواقص احتمالی آن به همراه پلیس راه شناسایی و در دستور کار راهداری جهت رفع نقص است.

وی گفت: باتوجه به هزینه‌هایی که برای ساخت کمربندی رباط سنگ با هدف تسهیل در ترافیک، کاهش زمان سفر و کاهش سوانح ترافیکی شده است، بازگشایی کمربندی بعد از رفع نواقص انجام می‌شود.

شیرمحمدیان بیان کرد: بازگشایی کمربندی رباط سنگ مورد موافقت مقامات استانی و شهرستانی است و در این خصوص موافقت شورای ترافیک شهرستان نیز کسب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تربت حیدریه با بیان اینکه راهداری تربت حیدریه تمام تلاش خود را در خصوص تسهیل در رفت و آمد اهالی منطقه می‌کند، عنوان کرد: با بازگشایی کمربندی رباط سنگ قطعا سوانح و حوادث ترافیک جاری از داخل شهر رباط سنگ کم می‌شود.
  
انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.