انتخابات

بنیاد بین‌المللی غدیر با صدور بیانیه‌ای از عموم ملت شریف ایران برای شرکت در طرح «نذر علوی» دعوت به عمل ‌آورد. عواید حاصل از این طرح به برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، هنری، علمی و آموزشی و نیز طرح احسان علوی اختصاص می‌یابد.

فراخوان بنیاد بین‌المللی غدیر برای طرح «نذر علوی»

به گزارش قدس آنلاین، بنیاد بین المللی غدیر در آستانه عید سعید غدیر با صدور بیانیه ای از عموم ملت شریف و عزیز ایران برای شرکت در طرح «نذر علوی» دعوت به عمل آورد.

 

بنابر این گزارش، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

قابل توجه عموم مردم شریف و غدیر یاور ایران اسلامی

موج عظیم  مردمی در دهه امامت و ولایت و غدیر، نشان از یک پویش همگانی کم نظیر در بزرگداشت غدیر و توجه به فلسفه متعالی آن دارد.

با توجه به درخواست های مکرر مردمی و پرسش از چگونگی کمک به انجام فعالیت های غدیری در ایام دهه امامت و ولایت و روز غدیر و نیز ایام میلاد امیرالمومنین علیه السلام، بنیاد بین المللی غدیر، طرح «نذر علوی» را اجرا می کند.

شایان ذکر است مبالغ حاصل از این طرح در برنامه های فرهنگی، تبلیغی، هنری، علمی و آموزشی و نیز طرح احسان علوی  استفاده می شود.

کلیه خیّران و علاقه‌مندان به شرکت در این طرح معنوی می‌توانند در قالب حامیان و یاوران غدیر، هدایای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۸۶۲۵۵۵۵(۱۱۰۱۱۰) بانک تجارت و یا  به شماره کارت ۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۶۵۰-۲۴۸۴  به نام بنیاد بین المللی غدیر، قابل پرداخت از طریق کلیه دستگاه های خودپرداز واریز کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.