مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای انباشت جنازه‌های کرونایی در مشهد اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: چنین فیلمی تاکنون مشاهده نکردم و چنین اتفاقی را هم تأیید نمی‌کنم.

 انباشت جنازه‌های کرونایی در مشهد را تأیید نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، محسن نجات با اظهار بی‌اطلاعی از آمار فوتی‌های کرونا در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسؤول ارائه آمار از وضعیت تعداد مبتلایان و یا فوت‌شدگان ناشی از کرونا است.

مسئول قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی، همچنین درباره تعداد پروازهای ورودی به مشهد از سوی وزیر بهداشت، افزود: بر اساس آخرین آماری که داریم سفرهای ریلی و هوایی به خراسان رضوی۴۳ و ۲۹ درصد طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش داشته است، به‌طوری‌که سفرهای ریلی‌ها ۳۲ مورد و پروازهای هوایی‌ در مجموع داخلی و خارجی ۵۹ عدد بوده است.

وی همچنین در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای انباشت جنازه‌ها در مشهد اظهار بی‌اطلاعی کرد و خاطرنشان کرد: چنین فیلمی تاکنون مشاهده نکردم و چنین اتفاقی را هم تأیید نمی‌کنم.

نجات با اشاره به سفر وزیر بهداشت به خراسان رضوی و بازدید از مراکز درمانی و پایگاه‌های واکسیناسیون، بیان کرد: موضوع تعطیلی و قرنطینه مشهد در حوزه اختیارات ستاد ملی کرونا است و ما در استان در حوزه نظارت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.