انتخابات

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به نحوه کمک درمانی به خبرنگاران مبتلا به کرونا گفت: خبرنگاران مبتلا به کرونا را برای دریافت رایگان دارو به درمانگاه سپاه معرفی می‌کنیم.

جزئیات کمک درمانی به خبرنگاران مبتلا به کرونا

به گزارش قدس آنلاین،  عباس محمدیان در خصوص جزئیات کمک درمانی به خبرنگاران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، اظهار کرد: در شرایطی که تمام اقشار مختلف دارای حامی و پشتیبان هستند، اصحاب رسانه و خبرنگاران بدون پشتوانه هستند. به همین منظور با همت و تلاش مجموعه سپاه پاسداران، تبصره‌ای دریافت کردیم تا خبرنگارانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند، برای تهیه دارو مشکلی نداشته باشند و از این بابت هزینه‌های آن‌ها کم شود.

وی افزود: خبرنگارانی که به بیماری کرونا مبتلا شوند باید با تلفن بسیج رسانه خراسان رضوی به شماره ۳۸۳۳۵۱۱۴ تماس بگیرند، سپس جواب آزمایش و تست خود را به برای بسیج رسانه ارسال کنند تا ما با هماهنگی‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانند به درمانگاه سپاه مراجعه کنند و دارویی که برای درمان بیماری کرونا نیاز است را به صورت رایگان دریافت کنند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این روند باید با معرفی رسمی مدیر رسانه مربوطه صورت بگیرد و خبرنگار هر رسانه باید با در دست داشتن گواهی از مدیر رسانه که مشخص شود خبرنگار آن رسانه‌ است مراجعه کند؛ چراکه برخی از خبرنگاران دارای کارت خبرنگاری نیستند و ممکن است این موضوع مشکلاتی را به وجود آورد.

محمدیان ادامه داد: امیدوارم که خبرنگاران به بیماری کرونا مبتلا نشوند، اما اگر هر خبرنگاری به این بیماری مبتلا شد در ساعات اولیه بسیج رسانه خراسان رضوی را در جریان قرار دهد تا با پیگیری لازم، بتوانیم تا در رابطه با خدمات پزشکی و درمانی به آن‌ها کمک کنیم. همچنین اگر خبرنگاران مبتلا به کرونا نیاز به بستری نیز داشته باشند، در راستای بهبودی آن‌ها در پرداخت هزینه‌های درمان به آن‌ها کمک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه خراسان رضوی به صورت شبانه‌روز پاسخگوی خبرنگاران کرونایی خواهد بود، بیان کرد: تلفن معرفی شده و اکانت بسیج رسانه خراسان رضوی در صفحات مجازی فعال است و شماره تلفن بنده نیز به صورت شبانه‌روز پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین در خصوص زمان انجام دوز دوم واکسیناسیون خبرنگاران، عنوان کرد: دوز دوم واکسیناسیون خبرنگاران سه هفته دیگر انجام می‌شود و در زمان مشخص به رسانه‌ها اطلاع خواهیم داد که خبرنگاران برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.