سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از فعال‌سازی ۱۱ ایستگاه استقبال از زائران در مبادی ورودی مشهدالرضا خبر داد.

۱۱ ایستگاه استقبال از زائر در ورودی‌های مشهد فعال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود قصابی افزود: این ایستگاه‌ها از فردا در ورودی مشهد از سمت قوچان، نیشابور، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز و همچنین در پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه‌آهن فعال می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی ایستگاه حمایتی نیز در داخل شهر مشهد و همچنین در ۲ محور میدان ۱۵ خرداد تا حرم و میدان فردوسی تا حرم توسط تشکلهای مردمی فعال خواهد شد.

قصابی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در ایام دهه پایانی ماه صفر، توجه به حوزه بهداشت و سلامت، رویکرد غالب ایستگاه‌های استقبال از زائر خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: توزیع ماسک، غربالگری و پایش سلامت، ارائه خدمات پرستاری، تست کرونا، خیاطی، واکس و غیره از جمله خدمات پیش‌بینی شده برای این ایستگاه‌هاست.

قصابی همچنین از آماده‌سازی ۷ مرکز اسکان اضطراری در داخل شهر مشهد خبر داد و افزود: این مراکز با ظرفیت ۲ هزار و ۹۰۰ نفر به منظور اسکان زائران در مواقع بحرانی پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: در نظر است با همکاری معاونت خدمات شهری تعداد ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر زائران پیاده تعبیه و نصب گردد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.