کانون بسیج رسانه مؤسسه فرهنگی قدس، عنوان کانون برتر استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

«بسیج رسانه» موسسه فرهنگی  قدس، کانون برتر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در موسسه فرهنگی قدس و  با اعلام این خبر گفت: کانون بسیج رسانه مؤسسه فرهنگی قدس، با توجه به حجم فعالیت‌ها و عملکرد مناسب خود، در جمع کانون‌های بسیج استان خراسان رضوی، کانون برتر استان شناخته شد.
محمدیان، همچنین با اشاره به ظرفیت‌های خوب روزنامه قدس اظهار داشت، کانون بسیج روزنامه قدس، می‌تواند در افق ملی نیز حرف برای گفتن داشته و از کانون‌های موفق کشور باشد.

وی با اشاره به برخی اقدامات کمی و کیفی انجام شده در کانون بسیج روزنامه قدس گفت: برخی از فعالیت‌های انجام شده در این کانون به لحاظ تعداد و کیفیت، از سطح خوبی برخوردار بوده و امکان رقابت فرا استانی دارد.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه خاطرنشان کرد: انتظارات رهبرمعظم انقلاب از رسانه‌های انقلاب، مسئولیت همه اصحاب رسانه، به ویژه بسیجیان را مضاعف کرده و لازم است با بازتعریف برنامه‌ها و تبیین نقشه راه‌جدید و کارآمد برای جبهه رسانه انقلاب اسلامی، هر چه زودتر خواسته بحق رهبری معزز، محقق شود که در این راه کانون‌های بسیج رسانه در صورت ارتقای توانمندی‌ها و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه خود، می‌توانند به عنوان بازوهای جبهه رسانه راهشگا باشند.  
محمدیان در پایان با بیان بخشی از راهبرد جدید سازمان بسیج رسانه کشور تأکید کرد: سازمان بسیج رسانه کشور در آرایش جدید خود، برنامه‌ راهبردی مبسوطی را در دستور کار دارد که پس از نهایی شدن، در آینده نزدیک بخش‌هایی از آن را اجرا خواهد نمود.

وی گفت: این سازمان در رویکرد جدید خود بر ظرفیت‌سازی سطوح مختلف بسیج رسانه، اهتمام ویژه داشته و در این راستا با سرلوحه قراردادن خلاقیت‌ در کانون‌های بسیج، طرح‌های جدید و موفق هر کانون را به عنوان الگو برای سایر کانون‌های کشور معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.