انتخابات

معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: ستاد پاسخگویی برخط سامانه ۱۱۱و پردازش نامه‌های مردم به رییس جمهور در راستای سفر استانی آیت الله رییسی در خرم‌آباد دایر شد.

ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه‌های مردم لرستان به رییس جمهور دایر شد

به گزارش قدس آنلاین، "محمدولی آذری  افزود: این ستاد در محل سالن ورزشی اداره کل تعاون، کار  و رفاه اجتماعی استان واقع در بلوار ۶۰ متری خرم آباد فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: در این راستا ۱۰۰ خط تلفن و ۲۰۰ سیستم رایانه ای پاسخگویی در این ستاد فعال شده و علاوه بر آن نیروهای فنی، محتوایی، پردازش نامه ها و اجرایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: فعالیت این ستاد در ۲ نوبت صبح و عصر ادامه دارد و در هر نویت ۵۰۰ نفر کار پاسخگویی به مردم و مراجعان و همچنین ثبت و پردازش نامه ها را انجام می دهند.

آذری تصریح کرد: علاوه بر اینکه خواسته و گزارش های مردمی توسط این ستاد در سامانه ۱۱۱ ثبت می شود نامه هایی که نیروهای مستقر در سطح شهر جمع آوری می کنند به این مرکز منتقل، ثبت در سامانه و پردازش می شود.

وی با اشاره به استقرار نیروهای ثبت احوال در این ستاد گفت: بستر ثبت نامه ها کدملی و تاریخ تولد است بنابراین صاحبان نامه هایی که اطلاعات کافی ندارند از طریق کد ملی ویا مشخصات نام و نام خانوادگی شناسایی می شوند و در تماس با آنها، اطلاعات نامه تکمیل و سپس در سامانه ثبت می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود ۱۵۰ هزار نامه مردمی به رییس جمهوری در این ستاد پردازش و ثبت شود همچنین مادامی که نامه های دریافتی به طور کامل ثبت نشود فعالیت این ستاد حتی پس از پایان سفر هیات دولت نیز ادامه خواهد داشت.

آذری اظهار داشت: پردازش و ثبت نامه ها به منظور پیگیری های نهایی با حضور تیم های مستقر از طرف نهاد ریاست جمهوری انجام می شود.

قرار است آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت، روز جمعه ۱۹ آذرماه به لرستان سفر کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.