انتخابات

نخست وزیر کانادا ناآرامی‌های اخیر در این کشور که در اعتراض به محدودیت و واکسیناسیون کرونا رخ داده است را محکوم و بر لزوم خاتمه آن تاکید کرد.

نخست وزیر کانادا ناآرامی‌های این کشور را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، نخست وزیر کانادا ناآرامی‌های اخیر در این کشور که در اعتراض به محدودیت و واکسیناسیون کرونا رخ داده است را محکوم و بر لزوم خاتمه آن تاکید کرد.

سی ان ان گزارشی نوشت: جاستین ترودو که به همراه خانواده اش به کرونا مبتلا شده نسبت به این اعتراض واکنش و آن را محکوم کرد، وی نسبت به ناآرامی های رخ داده ابراز تعجب کرد.

بنابراین گزارش نخست وزیر کانادا  در بیاینه ای که خود آن را قرائت کرد خطاب به کانادایی ها گفت: در این کشور جایی برای تهدید، خشونت و انزجار وجود ندارد، بنابراین در پاسخ به افرادی که دست به چنین رفتاری دراین کشور زده اند، می گویم که لازم است تا این اعمال متوقف شود.

سی ان ان گزارش داد: با این وجود انتظار می رود این اعتراض ها طی روزهای آتی ادامه یابد و مقامات کانادایی برآورد می کنندن هزینه ای که از بابت این ناآرمی ها به‌وجود آمده و برای نیروهای پلیس هزینه بر است، روزانه حدود ۸۰۰ هزار دلار باشد.

بنابر داده های تارنمای اطلاع رسانی «وردمترز دات اینفو» شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کانادا به بیش از سه میلیون نفر  رسیده که از این تعداد ۳۳ هزار نفر جان باخته اند، این درحالی است طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور به ثبت رسید و در همین مدت ۱۵۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در کانادا جان باخته اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.