مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری مراسم کلنگ زنی طرح گازرسانی به چهار روستای این استان درایام الله دهه ی مبارک فجرخبر داد و گفت: ۱۲۴ خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

۴ طرح گازرسانی در استان مرکزی کلنگ زنی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا سمیعی در این خصوص گفت: به مناسبت دهه ی مبارک فجر ۴ طرح گازرسانی به روستاهای عباس آباد از توابع شهرستان اراک، فیض آباد از توابع شهرستان زرندیه، بایخان از توابع شهرغرق آباد و آتشکوه از توابع شهرستان محلات کلنگ زنی می شود.
سمیعی درخصوص مشخصات فنی طرح گازرسانی به این  روستاها گفت: این پروژه ها شامل ۱۷هزار و ۹۰۰ متر شبکه گذاری با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد و ۵۹۱میلیون ریال اجرا می شود.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۹۴ انشعاب به تعداد انشعابات استان اضافه می شود گفت: همچنین مرحله انتخاب پیمانکار عملیات گازرسانی به روستای آتشکوه از توابع شهرستان محلات درکمیته مناقصات شرکت گاز استان مرکزی برگزار و شرکت پیمانکار نیز انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت گازاستان از مرحله انتخاب پیمانکار عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی شهرستانهای ساوه و زرندیه خبر داد و تصریح کرد:  در این مناقصه نیز شرکت پیمانکار انتخاب شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.