انتخابات

استاندار خراسان رضوی امروز در بدو ورود به شهرستان گناباد با حضور در مرقد علامه بهلول گنابادی و قرائت فاتحه بر مزار آن مرحوم با آرمانهای شهدای گمنام نیز تجدید بیعت کرد.

استاندار خراسان رضوی با آرمانهای شهدای گناباد تجدید بیعت کرد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری در راس هیاتی متشکل از برخی مدیران استانداری و دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در راستای سفر شهرستانی خود وارد گناباد شد و مورد استقبال مسوولان دستگاههای اجرایی و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی قرار گرفت.

فرماندار گناباد گفت: همزمان با سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان ۶ طرح جهاد کشاورزی با هزینه ۱۳۹ میلیارد ریال و گازرسانی به ۱۰ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی این شهرستان و همچنین گازرسانی به صنایع در مجموع با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رضا نصیری افزود: همچنین در سفر استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی برق گناباد با سرمایه گذاری هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع شرکتهای شهرکهای صنعتی و توانیر  و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آغاز می شود که با احداث آن ظرفیت شبکه برق این شهرستان به ۲ برابر میزان فعلی افزایش می یابد و بخش عمده ای از مشکلات صنایع و مردم در زمینه تامین برق و انرژی برطرف می شود.

وی ادامه داد: طرحهای بخش کشاورزی این شهرستان شامل ۲ طرح لایروبی و مرمت قنوات روستاهای دیسفان و استاد، انتقال آب، گلخانه سه هزار مترمربعی، واحد تولیدی خوراک دام و طرح آبیاری تحت فشار در بخش کاخک است.

فرماندار گناباد دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان و فعالان صنعتی و معدنی، نشست با نمایندگان تشکلهای کشاورزی و دامپروری و بازدید از فرودگاه در دست احداث گناباد را از دیگر بخشهای سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی به این شهرستان ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.