مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: توسعه پایدار که یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری است به عنوان یک فرایند، لازمه بهبود و پیشرفت در زمینه های مختلف یاد شده است

توسعه پایدار  یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری است

به گزارش قدس آنلاین، حامد جلیلوند اظهار کرد: شهرها به عنوان یک سیستم پیچیده و زنده هویت اقتصادی، اجتماعی و کالبدی یکپارچه ای دارند، که توسعه پایدار که یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری است، و به عنوان یک فرایند، لازمه بهبود و پیشرفت در زمینه های مختلف یاد شده است.
وی افزود: هدف توسعه پایدار بسیار گسترده است و دستیابی به آن در سایه یک برنامه ریزی جامع و کامل اتفاق میافتد، ونگاه شهرداری منطقه یک در موضوع خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه ای نیست.
جلیلوند با اشاره به اینکه هدف گذاری شهرداری منطقه یک بر اساس بهره مندی و بهره برداری حداکثری همه شهروندان از امکانات این منطقه است بیان کرد :با بهره وری درست از منابع و امکانات و ارائه مطلوب خدمات میتوان هم سرعت و هم کیفیت امور را برای شهروندان ارتقاء داد که زمینه تحقق این مطالبه عمومی نیز در دستور کار همکاران بنده قرار گرفته است.
وی گفت:  اولین پروژه تملک، تخریب و تعریض معبر طی دو ماه اخیر در محله سبد بافان و خیابان حمزه صورت پذیرفت که سالیان زیادی درخواست شهروندان منطقه یک جهت تسریع در اجرای این پروژه بود.
مدیر منطقه یک همچنین اظهار داشت : از ماه گذشته کمیته بازسازی و نگهداری پل های عابر پیاده در شهرداری منطقه یک ایجاد شده است که وظیفه آن در مرحله اول برنامه ریزی دقیق جهت به کار انداختن کامل و تمامی پل های سطح این منطقه است و پس از آن انجام تعمیرات و نگهداری که با استفاده از برنامه زمان بندی شده صورت می پذیرد و در مراحل بعدی نیز ایجاد سیستم های حفاظتی جهت کاهش سرقت و در نهایت ایجاد جذابیت و زیبایی متناسب با شهر از وظایف این کمیته است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.