تصویری از تست گریم داود منفرد در نقش سردار سلیمانی منتشر شد.

تست گریم داود منفرد در نقش سردار سلیمانی رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، انتشار تصویری از تست گریم داود منفرد بازیگر سینما و تلویزیون در نقش سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بار دیگر ساخت سریالی درباره این شهید را مطرح کرد.

دیروز ۲۶ بهمن ماه به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر، داود منفرد بازیگر برنامه «رنگین کمان» همراه با همسرش مهمان برنامه «به خانه برمی‌گردیم» شبکه پنج سیما بود و در این برنامه، از تصویر تست گریم این بازیگر در نقش سردار سلیمانی رونمایی شد.

منفرد گفت این تست گریم، برای اثری است که زندگینامه این شهید را به تصویر می‌کشد.

سریال «ترور» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی حمید زرگرنژاد، تنها مجموعه تلویزیونی درباره این شهید است که تاکنون ساخت آن اطلاع رسانی شده هرچند گفته می‌شود این سریال به صورت مستقیم به زندگی سردار سلیمانی نمی‌پردازد و محوریت آن «اهمیت قدرت منطقه‌ای» این فرمانده نظامی است.

روشن نیست داود منفرد نامزد بازی در سریال «ترور» است، یا همزمان با این سریال، مجموعه دیگری نیز درباره شهید سلیمانی ساخته خواهد شد. به تازگی خبر ساخت همزمان دو سریال درباره شهید محمد بروجردی، یکی در سازمان اوج و دیگری در مرکز سیمافیلم رسانه ای شده است.

این برای نخستین بار است که نام یک هنرپیشه برای بازی احتمالی در نقش حاج‌قاسم سلیمانی مطرح می‌شود.

پیشتر آرش میراحمدی بازیگر مجموعه «کلبه عموپورنگ» در نماهنگی سه دقیقه‌ای محصول باشگاه فیلم سوره، نقش ابومهدی المهندس یار سردار سلیمانی را ایفا کرده است. در این نماهنگ، چهره شهید سلیمانی به تصویر کشیده نشده بود.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.