پیشنهاد سردبیر

استاندار خراسان رضوی گفت: این استان ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد و ما از همکاری با فعالان اقتصادی کشور پاکستان استقبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم همکاری گسترده ای داشته باشیم.

از همکاری با فعالان اقتصادی پاکستان استقبال می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در دیدار با قاسم خان سوری نایب رئیس مجلس ملی پاکستان اظهار کرد: گرفتاری های کشور های مسلمان فقط با وحدت حل می شود. لازم است ضمن وحدت اعتقادی و وحدت منطقه ای و همسایه ای، در برابر دشمنان هم وحدت داشته باشیم. اگر کشورهای اسلامی منطقه این وحدت را داشته باشند مشکلات منطقه حل خواهد شد و امیدواریم ایران و پاکستان پرچمدار وحدت باشند.

وی افزود: خوشحالیم که پاکستان کشور دوست و همسایه ماست و سرنوشت ما و پاکستان جدا از هم نیست.

نظری خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی و مشهد ظرفیت های مهم زیارتی و درمانی دارد و ما آمادگی داریم از این ظرفیت ها در میزبانی از زائران پاکستانی استفاده کنیم. ضمن این که استان خراسان رضوی ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد و امیدواریم همکاری گسترده ای با فعالان اقتصادی پاکستان داشته باشیم.

قاسم خان سوری نایب رئیس مجلس ملی پاکستان نیز با ابراز خرسندی از سفر به مشهد گفت: آرزوی قلبی ما زیارت حرم امام رضا (ع) بود که دوباره به آن رسیدیم.

وی ضمن قدردانی از استاندار خراسان رضوی در میزبانی از زائران پاکستانی، بر وحدت میان ۲ کشور تاکید کرد.

نائب رئیس مجلس پاکستان همچنین از کشور ایران درباره حمایت از مردم مظلوم کشمیر قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: این موضوع  نشان از برادری ۲ کشور دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.