مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: تمام تاکسیران های مشهد مقدس در ایام نوروز ۱۴۰۱ برای خدمت رسانی و میزبانی کریمانه از زائران در حالت آماده باش خواهند بود.

 آماده باش تاکسی های مشهد در نوروز۱۴۰۱/خاموش بودن تاکسی متر تخلف است

احمد محبی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تمام تاکسیران های مشهد مقدس در ایام نوروز ۱۴۰۱  برای خدمت رسانی و میزبانی کریمانه از زائران در حالت آماده باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه  مرخصی ها در  این ایام  بویژه در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱به جز موارد ضروری لغو خواهند شد، تصریح کرد:ظرفیت  تاکسی ها در نقاط ورودی شهر مقدس مشهد نظیر فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری نیز در ایام نوروزاز طریق تاکسی های بی سیم و سایر تاکسی های سطح شهر برای خدمت رسانی به زائران  تقویت خواهند شد .

وی با بیان اینکه بهترین ناظران خود مردم هستند، ادامه داد: برای موضوع نظارت بر فعالیت تاکسیران ها در  تعطیلات نوروزی نیز برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است  به طوری که بیشتر اکیپ های بازرسی در نقاط و محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی بویژه در میدان بیت المقدس مستقر و به صورت آنلاین و به روز به شکایت های زائران رسیدگی  خواهند کرد . همچنین   زائران و مجاوران می توانند از طریق تلفن ۱۳۷  با ارائه کد یا پلاک تاکسی شکایت های خود را اعلام کنند تا در کمترین بازه زمانی موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و از طریق شماره  تلفنی که با ان تماس گرفته اند نتیجه به انها اعلام خواهد شد .

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد افزود: برای  خدمت رسانی به زائران و مجاوران در  زمان سال تحویل نیز در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی  از نقاطی که پلیس راهور  محدودیت های ترافیکی ایجاد کند ناوگان تاکسیرانی تقویت شده و برگشت زائران به مقصدهای خود را برعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران توان یاب نیز برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است به طوری که در این زمینه حدود ۱۵۰ تاکسی  مناسب سازی شده در سطح شهر مشهد وجود دارد که مجوز تردد در محورهای اطراف حرم مطهر رضوی نیز برای آنها صادر شده و افراد برای استفاده از این خدمات می توانند از طریق تلفن های ۱۳۳ و یا ۱۸۸۰خدمات لازم را دریافت کنند .

وی با بیان اینکه  مبنای دریافت هزینه تاکسی درسطح شهر مشهد تاکسی متر است، افزود: خاموش بودن تاکسی متر به منزله تخلف بوده و موجب ثبت نمره منفی برای راننده و در صورت تکرار پرونده فرد به کمیته انظباطی ارسال خواهد شد

محبی افزود: همچنین در نقاط ورودی نظیر فرودگاه، پایانه مسافربری  و راه آهن   و در چهار نقطه اطراف حرم مطهر رضوی برای افرادی که تقاضای استفاده از خدمات تاکسیرانی را داشته باشند فاکتور سفر صادر خواهد شد.   

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.