انتخابات

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از اخذ مجوز نهایی ماده ۲۳ برای باند دوم محور بردسکن- خلیل آباد خبر داد.

 مجوز نهایی ماده ۲۳ برای باند دوم محور بردسکن- خلیل آباد اخذ شد/ گام نخست برای بهبود وضعیت راه های بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جواد نیک بین رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی و نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی،  در جمع مردم بردسکن از اخذ مجوز نهایی ماده ۲۳ پروژه باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که در بودجه تلفیق این مهم تحقق پیدا کند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های خود در مدت حضور در مجلس یازدهم گفت: بیشتر کارهای  انجام شده در سطح ملی و تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن بوده است.

وی به پیگیری های انجام شده در بحث خارج شدن بخش شهرآباد از بن بست اشاره کرد و افزود: در توافق به عمل آمده با سازمان زندان های کشور، حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیارد تومان به شهرآباد اختصاص داده می شود. درصورتی که بودجه یک سال شهرداری شهرآباد ۱۰ میلیارد تومان بیشتر نیست.

حجت الاسلام نیک بین در ادامه از اختصاص ۴ میلیارد تومان از محل سازمان هدفمندی یارانه ها به حوزه بهداشت و درمان بردسکن خبرداد و گفت: علاوه بر این، در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۴ تخت ICU به ارزش ۴ میلیارد تومان به شهرستان  اختصاص داده شد که در اختیار شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه سونوگرافی و س تی اسکن نیز طی یک سال اخیر به شهرستان بردسکن اختصاص پیدا کرد و در آینده نه چندان دور پزشکان متخصص مورد نیاز نیز جذب شهرستان خواهند شد.

رئیس نمایندگان استان با اشاره به اخذ مجوز نهایی ماده ۲۳ پروژه باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که در بودجه تلفیق این مهم تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: گرفتن اعتباری برای پروژه ها کار سختی است. مثلا پروژه محور ۱۱۰ کیلومتری شادمهر تا انابد بردسکن فقط اسم دارد و هیچ گونه ردیف اعتباری ندارد که امیدواریم بتوانیم در بودجه سال آینده ردیف اعتباری برای آن در نظر بگیریم.

حجت الاسلام نیک بین از اختصاص ۵ میلیارد تومان به حاشیه و کمربندی شهر بردسکن خبرداد و گفت: در حوزه گازرسانی نیز خوشبختانه از سال گذشته تعداد روستاهای گازرسانی شده در شهرستان بردسکن از ۳۸ روستا به ۶۶ روستاها افزایش پیدا کرده و ۴ روستای باقیمانده نیز به پیمانکار سپرده می شود. سال آینده به جز روستاهای خنجری و سرنخواب، تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل می شود و مردم از نعمت گاز برخوردار می شوند. سرانه گاز روستاها که دولت در نظر گرفته است، به ازای هر انشعاب  ۱۳ میلیون تومان است. ولی برای ۴ روستایی که تا پایان امسال به پیمانکار سپرده می شود، دولت به ازای هر نفر ۹۶ میلیون تومان در نظر گرفته است.

وی همچنین از موافقت وزیر نفت با احداث ۸ چمن مصنوعی  به ارزش ۸ میلیارد تومان برای  شهرستان های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ نیز خبرداد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.