مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: این سازمان در استان افزون بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از سازمان‌های عمومی و غیر دولتی طلبکار است.

۱۲۰۰ میلیارد تومان طلب داریم/در دو شهر خلیل آباد و زبرخان ساختمان تامین اجتماعی ساخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین از خلیل اباد ، سید محسن نظام خیرآبادی در سفر به  این شهرستان  و در دیدار با  ابراهیم قاسم پور فرماندار  خلیل آباد افزود: استان خراسان رضوی ۹۱۷ هزار و ۶۴۷ بیمه شده اصلی دارد که با افراد تحت پوشش و تبعی خود این رقم به ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار نفر می‌رسد.
وی ادامه داد: هم اکنون ۴۶ درصد جمعیت خراسان رضوی زیر پوشش برنامه‌های حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی به جایگاه بیمه ای استان خراسان رضوی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: استان خراسان رضوی بعد از تهران و اصفهان رتبه سوم خدمات بیمه ای را از آن خود کرده است.
ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد در این دیدار با بیان جایگاه تامین اجتماعی  ضرورت ساخت ساختمان این سازمان را در شهرستان برشمرد  و گفت: دراین شهرستان بیش از ۵۰۰۰ نفر بیمه شده داریم که  برای ارائه خدمات مستحق ارائه خدمات بیشتری هستند.
در این جلسه نظام با بیان اینکه  درحال حاضر مجوز خرید زمین یا ملک ساخته شده را در خلیل آباد داریم افزود: در نظر است تا پایان سال بحث خرید زمین و یا ملکی که بتوان  اداره تامین اجتماعی را مستقر کنیم ، داریم.
به گفته وی درحال حاضر  تامین اجتماعی شهرستان خلیل آباد در یک مکان استیجاری  به بیمه شدگان ارائه خدمت می دهد.
وی به همراه فرماندار از چند نقطه سطح شهر برای خرید زمین ویا ملک ساخته شده بازدید کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.