فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از توزیع ۹۷ میلیارد تومان بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان طی سال جاری خبر داد.

توزیع ۹۷ میلیارد تومان بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار اساعیل فرجی در نشست خبری به مناسبت هفته پاسدار اظهار داشت: سپاه علاوه بر این در عرصه های مختلف آسیب های اجتماعی همچون کاهش طلاق، اعتیاد، افزایش ازدواج و فرزندآوری فعالیت ها را در قالب گروه های تخصصی دنبال می کنند.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا، موضوعات آگاه سازی مردم، توجیه اصناف مختلف، نظارت بر بازار و در نهایت تشکیل و تأسیس مراکز واکسیناسیون در سطح استان و قرارگاه شهید سلیمانی فعالیتشان را آغاز کردند و اکنون هشت مرکز مستقل و شش مرکز مشترک در حوزه واکسیناسیون فعال شده که براین اساس ۹۸ درصد در دز اول، ۹۳ درصد دز دوم  و ۳۷ درصد دز سوم در استان خراسان شمالی دریافت کرده‌اند.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: سپاه در حوزه ماموریت دفاعی و امنیتی با قدرت خود باقی است و همچنین در کنار دستگاه های اجرایی با تمام توان حرکت می کند.
فرجی با بیان اینکه در حال حاضر با وجود مقام معظم رهبری، مردم و نیروهای مسلح، در اوج اقتدار هستیم، اضافه کرد: دشمنان ما هر روز ضعیف‌تر از گذشته در منطقه حضور دارند و با توکل بر خداوند سال آینده سال خروج آمریکا از منطقه است

نتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.