مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:دوران دفاع مقدس دستاورهای فراوانی داشته که باید تبیین آن ارزشها به نسل جوان برای مقابله با تحریف صورت گیرد و نهضت تبیین و شناساندن پیامها در حوزه دفاع مقدس امری همگانی و ضروری است.

نهضت تبیین در حوزه دفاع مقدس امری همگانی و ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده  در دیدار با مسوولان شهرستان سبزوار افزود: در تمامی شهرهای خراسان رضوی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شکل گرفته  و با همکاری دستگاهها و مردم گام های موثری در راستایی تبیین و  شناساندن پیام دفاع مقدس  انجام شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز گفت: در دولت ارزشی سیزدهم به موضوع توجه به حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس توجه ویژه ای شده است.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: به یقین اهتمام مدیران دستگاههای اجرایی  به موضوع حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سبب می شود که در وظایف ذاتی و امور  دیگر خود نیر موفق عمل کنند.

وی با اشاره به نهضت تبیین افزود: دفاتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس باید به منزله پایگاه و کانونی برای تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی عمل کنند همچنین در این حوزه نباید از نقش دانشگاهها، آموزش و پرورش و نسل جوان غافل شد و باید با برنامه ریزیهای لازم این حرکت در مراکز علمی و  بدنه اجتماعی شکل گیرد.

او ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برآمدند اما این مسیر رو به تعالی متوقف نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: عمیق ریشه های نظام جمهوری اسلامی در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشخص شد که  خیر و برکت این شهادت و بیمه دوباره نظام در شکل گیری جریان پس از شهادت خود نیازمند تبیین است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.