۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 796808

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه سیلاب در شهرهای کاشان خسارتی به همراه نداشت، گفت:تنها برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند.

سیلاب در شهرهای کاشان خسارتی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، محمدشریف زارعی  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر در شهرهای حاشیه کوهستان کاشان و وقوع سیلاب در سطح این شهرها اظهار داشت: بارش‌های اخیر سبب آب‌گرفتگی شدید در معابر شهری نیاسر، قمصر و برزک شد و آب به داخل تعدادی از منازل مسکونی  وارد و یا از جوی‌ها سرریز شد.

وی افزود: در دقایق ابتدایی ریزش باران‌های رگباری و تماس با بخشداران و پیگیری‌های مدیریت بحران فرمانداری کاشان مشخص شد تنها آب به حیاط برخی از  منازل مسکونی واقع در حریم مسیل‌ها و آبراهه وارد شده و وقوع سیلاب تخریبی به دنبال نداشته است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد: تمام نیروی‌های شهرداری و بخشداری به حالت آماده‌باش بوده و در صورت ادامه  وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر شهری دستگاه‌های اجرایی و امدادی به‌موقع حضور یافته و اقدامات لازم انجام می گیرد.

زارعی با بیان اینکه در معیت مدیریت بحران شهرستان کاشان و دیگر مسئولان شهرستانی از مناطق مختلف بازدید یه عمل آمد، تصریح کرد: در حال حاضر بارندگی‌ها قطع‌شده و هیچ‌گونه مشکل خاصی در سطح شهرستان کاشان و شهرهای کوهستانی  وجود ندارد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.