اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از یک ماه فردا تشکیل جلسه می‌دهند تا در آستانه آغاز نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات این کمیته، بالاخره کارشناسان خبره را مشخص کنند.

نشست هیات اجرایی کمیته المپیک برای تعیین کارشناسان خبره

به گزارش قدس آنلاین، یکصد و دوازدهمین نشست اعضای هیأت رئیسه و اجرایی و کمیته ملی المپیک فردا یکشنبه (۲ مردادماه) برگزار می‌شود.

تعیین ۵ کارشناس خبره حاضر در مجمع کمیته ملی المپیک مهمترین و شاید هم تنها دستورالعمل این نشست است که انتقادات زیادی نسبت به برگزاری با تأخیر آن مطرح بود و حالا هم تشکیل آن با شرایطی متفاوت از همیشه در برنامه کمیته قرار گرفته است!

برگزاری نشست‌های هیأت اجرایی همیشه با ارسال دعوتنامه ای به امضای دبیرکل کمیته ملی المپیک به اعضا اطلاع رسانی می‌شود اما برای برگزاری نشست مهم و تعیین کننده فردا که به خاطر انتخابات کمیته خیلی‌ها منتظر برگزاری زودتر آن بودند، موضوع به صورت شفاهی و تلفنی اطلاع رسانی شده است و همین مسئله جنبه محرمانه به آن داده است.

در هر صورت نشست روز یکشنبه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۰ به ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته آغاز خواهد شد.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که کمیته ملی المپیک در آستانه نام نویسی از کاندیداهای انتخاباتش است و همین مسئله تأخیر در برگزاری نشست هیأت اجرایی را سوال برانگیز کرده بود.

ثبت نام کاندیداهای کمیته ملی المپیک از چهارشنبه ۵ مردادماه آغاز می‌شود. ۵ کارشناس خبره که بنا به پیشنهاد رئیس کمیته و تأیید هیات اجرایی در ترکیب مجمع قرار می‌گیرند به عنوان عضو دارای حق رأی می‌توانند برای ورود به انتخابات نام نویسی کنند و همین مسئله ضرورت تعیین و معرفی آنها را پررنگ می‌کند.

آخرین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ تیرماه برگزار شود و حالا به فاصله یک ماه برگزاری نشست فردا در دستور کار قرار گرفته است درحالیکه طبق روال عادی باید نشست‌های هیأت اجرایی هر دو هفته یکبار برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.