به گزارش قدس آنلاین، صفیخانی، جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهارداشت: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع "بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در ۳ ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیای عملکرد میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن شد.
وی افزود: در طرح مذکور میزان پیامهای ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایهمندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایهمندی آنها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات رسانی به آنها بوده است.
جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیامها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد ، عملکرد کارگران تحت پوشش بهرهبرداران میادین و بازارها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواستهای شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار بوده است.
صفی خانی اعلام کرد: در بررسیهای بعمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش سه ماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواستهای شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم.
جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیتها و حسن انجام امور در نحوه خدماترسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوه و تره بار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیامهای ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشاندهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایهمندیها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تاکید است.
انتهای پیام/
منبع: فارس
نظر شما