مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت:تسهیل فضای کسب و کار و بهبود این فضا در حوزه مشاغل شهری باعث افزایش قدرت رقابت پذیری و رشد اقتصاد خرد در مشهد خواهد شد.

تسهیل فضای کسب و کار؛ رویکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد، محمد جواد مشیری گفت: با توجه به وجود عوامل مختلف بر موفقیت کسب و کارهای نوپا، متوسط و کوچک که در اقتصاد خرد بویژه در شهر مقدس مشهد بسیار موثرند، تسهیل فضای کسب و کار برای شاغلان این حوزه، موضوعی اصلی و مهم است .
وی ادامه داد: تسهیل فضای کسب و کار و بهبود این فضا در حوزه مشاغل شهری باعث افزایش قدرت رقابت پذیری و رشد اقتصاد خرد در مشهد خواهد شد و در حال حاضر در شهر مشهد مقدس بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر در بیش از ۳۰ بازار سیار و موقت این سازمان فعالیت می کنند که جزء بازیگران اصلی حوزه اقتصاد خرد بوده و در رشد آن موثرند .
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد افزود: از راهکارهای اساسی در این حوزه، آسان‌سازی فضای حاکم بر این مدل از کسب و کارهاست و بهبود کیفیت قوانین، چینش نهادهای موثر و حمایت‌های زیرساختی از عوامل موثر در سرعت ارتقا آن است و تاکید بر این عوامل بهبود محیط و در نهایت توان رقابتی در این مدل از کسب و کارها را ارتقا می بخشد .
مشیری ادامه داد: تمرکز سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بر ارتقاء محیط کسب و کار در سطح خرد است و در سه سطح سازمانی، کلان و بین المللی نیز برنامه هایی طراحی شده که در صورت تصویب قابل اجرا خواهد بود.
وی در پایان گفت: در مسیر ساماندهی مشاغل در فضای داخلی و اقماری شهر مقدس مشهد همکاری نهادهای موثر، مشارکت بخش خصوصی، تلاش برای شناسایی و توسعه فرصت ها، توسعه آمایش شهری در حوزه اقتصاد و حمایت های مرتبط با مولفه های محیط های خرد بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.