فرماندار تایباد گفت: تعداد ۸۵ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در حوزه های اقتصادی، اشتغالزایی، صنعتی و خدماتی در تایباد افتتاح خواهند شد.

 ۸۵ طرح عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی دونده فرماندار تایباد گفت: همزمان با هفته دولت ۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی به مبلغ ۱۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: تعداد ۶۲ پروژه با اعتبار ۱۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به بخش مرکزی و ۲۳ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به بخش میانولایت تایباد است.

فرماندار تایباد افزود: همچنین هشت پروژه شهری و روستایی در سطح شهرستان کلنگ‌زنی می شوند که اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی دارند.

دونده بیان کرد: ۷۱ طرح نسبت به هفته دولت سال گذشته به طرح های امسال افزوده شده و ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش اعتباری داشته است.

نماینده عالی دولت در تایباد تصریح کرد: این طرح های عمرانی در حوزه گازرسانی، آبرسانی، بهسازی معابر و راه های بین شهری، مرمت قنوات، کشاورزی، طرح هادی روستایی، صنعت، مقاوم‌سازی مسکن، برق‌رسانی، اشتغال بانوان و بهداشت و درمان هستند.

این مقام مسئول اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از واحد تولید گازکربنیک در شهرک صنعتی، مرکز جامع خدمات سلامت روستای حسینی، گازرسانی روستاهای محسن‌آباد و کشکک، روکش آسفالت محور تایباد-دوغارون و ۳۱ باب مغازه مجتمع تجاری شهرداری تایباد از مهمترین طرح های عمرانی هفته دولت در تایباد هستتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.