مهلت ۳۰ روزه دادگاه عالی ورزش به باشگاه استقلال برای تسویه حساب با آندره آ استراماچونی سرمربی سابق و ایتالیایی این تیم به پایان رسیده و مسئولان باشگاه در حال تهیه و تامین یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو دستمزد و غرامت این مربی هستند.

پرداخت طلب استراماچونی از درآمد بورسی استقلال

به گزارش قدس آنلاین، مهلت ۳۰ روزه دادگاه عالی ورزش به باشگاه استقلال برای تسویه حساب با آندره آ استراماچونی سرمربی سابق و ایتالیایی این تیم به پایان رسیده و مسئولان باشگاه در حال تهیه و تامین یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو دستمزد و غرامت این مربی هستند.

البته در روزهای گذشته برخی رسانه ها و کانال های خبری فضای مجازی از احتمال محرومیت استقلال از چند پنجره نقل و انتقالات و کسر امتیاز و سقوط این تیم به رده پایین تر خبر داده بودند که همه این ها در صورتی است که تسویه حساب صورت نگیرد و استراماچونی موضوع را به فیفا اطلاع دهد و این مکانیزم ها هم نه با هم که به ترتیب اعمال خواهد شد.

استراماچونی آبان سال ۹۹ از باشگاه استقلال شکایت و فیفا با ارسال‌ ایمیل به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره آ استراماچونی سرمربی سابق ایتالیایی این باشگاه را صادر کرد که به واسطه آن استقلال به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به عنوان مطالبات این مربی ایتالیایی محکوم شد. در ادامه استقلالی‌ها پس از اعلام این حکم، این پرونده را به دادگاه CAS کشاندند و در تلاش بودند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند؛ اما درنهایت دادگاه حکمیت ورزش پس از چندین بار تعویق در صدور رأی(۵ بار)، فرجام خواهی استقلال را نپذیرفت و این دادگاه ۲۱ مرداد امسال رأی فیفا درخصوص پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی را تایید کرد.

حالا از یک ماه پیش استقلالی ها برای تامین منابع مالی به منظور تسویه حساب با استراماچونی رایزنی را آغاز کرده اند و گویا موفق شده اند مجوز برداشت از محل درآمد باشگاه در بورس را برای پرداخت پول مربی ایتالیایی بگیرند.

هرچند این هم روشی برای درآمدزایی و پرداخت هزینه هاست؛ اما با توجه به سهام فروشی باشگاه و این که پول مردم این سرمایه را برای باشگاه استقلال تامین کرده است برخی به مدیران باشگاه به دلیل برداشت از بورس و پول مردم خرده گرفته اند. سوال آن ها این است که درآمدهای دیگر استقلال از طریق بلیت فروشی، تبلیغات محیطی، ترانسفر بازیکنانی چون صیادمنش، قائدی و حسین زاده کجا هزینه شده و می شود که تکافوی پرداخت طلب استراماچونی را نمی دهد و باشگاه مجبور به برداشت از درآمدش در بورس شده است؟

منبع: خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.