هفته نهم لیگ برتر با صدرنشینی پرسپولیس و شکست گل‌گهر به اتمام رسید.

ژنرال از صدر عقب‌نشینی کرد

روز پنجشنبه همه نتایج دست به دست هم داد تا شاگردان یحیی دوباره به صدر جدول برگردند.ابتدا پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به دیدار هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
یورگن لوکادیا (۱۸ - پنالتی) روی خطای هند مدافع مس برای پرسپولیس گل زد تا خودش را پنج‌گله کند و پرسپولیس را هم به صدر ببرد. این در حالی بود که حمیدمطهری هم برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشت و در خانه گل‌گهر ترمز مردان قلعه‌نویی را کشید.
دومین دیدار پنجشنبه بین تیم‌های گل گهر و نساجی مازندران در سیرجان برگزار شد که طی آن شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر میهمان شمالی خود تن به شکست یک بر صفر دادند. گل گهر که با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داشت در این دیدار نتوانست سه امتیاز بازی خانگی را از آن خود کند و با یک گل مغلوب نساجی مازندران شد.
دو دیدار پایانی روز نخست هفته نهم در شهرهای آبادان و اهواز برگزار شد که طی آن تیم سپاهان به پیروزی رسید و فولاد برابر حریفش دو امتیاز از دست داد.در اهواز شاگردان جواد نکونام میزبان پیکان تهران بودند که با وجود برتری یک بر صفر جنوبی‌ها تا دقایق پایانی، این شاگردان مجتبی حسینی بودند که گل تساوی را به ثمر رساندند و با یک امتیاز خوزستان را ترک کردند.
اما در آبادان تیم صنعت نفت میزبان سپاهان بود که در پایان جدال زردهای لیگ برتر با برتری ۲ بر صفر اصفهانی‌ها به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و به جمع مدعیان بالای جدول پیوست.اما جمعه با دیدار تیم‌های هوادار تهران و ملوان بندر انزلی آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر میزبان در پایتخت همراه بود.تراکتور هم در بازی پرگل با هت‌تریک عباس زاده موفق شد
۳ بر۲ نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و ۱۴ امتیازی شود.اما در آخرین بازی دیروز دو تیم استقلال و ذوب آهن در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر تمام شد.تک گل بازی را قریشی دقیقه ۹۰ به اشتباه وارد دروازه میزبان کرد تا استقلال دست خالی از نصف جهان باز نگردد. استقلال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل در رده دوم جای گرفت.

خبرنگار: جواد رستم‌زاده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.