انتخابات

مدیرعامل نیان الکترونیک مشهد گفت: به دلیل عدم صدور مجوز کتبی توسط فرمانداری مشهد، دیدار مقابل سایپا بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

برای حضور هواداران در سالن مهران، با نیان همکاری نکردند

به گزارش قدس خراسان آنلاین، امیرهوشنگ باغبان در خصوص عدم حضور هواداران در دیدار با سایپا اظهار کرد: با توجه به شرایط میزبانی نیان در تلاش بودیم از حضور هواداران استفاده کنیم و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما متاسفانه هر چه تلاش کردیم به در بسته خوردیم.

مدیرعامل تیم نیان الکترونیک مشهد افزود: حضور هواداران در سالن بازی به صورت شفاهی تایید شده بود، اما زمانی که سرپرست تیم در محل فرمانداری مشهد حضور یافت، متوجه شدیم که فرماندار هیچ مجوز کتبی بابت حضور هواداران در سالن بازی به ما نداده است.

وی گفت: فرمانداری مشهد اعلام کرد که اگر حراست اداره‌کل ورزش‌وجوانان مسئولیت حضور تماشاگران را برعهده بگیرد، مجوز حضور تماشاگران را کتبا صادر خواهد کرد، حراست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان نیز قبول مسئولیت نکرد، نمی‌دانم حضور تماشاگران در سالن بازی چه مشکلی ایجاد می‌کرد که تایید نشد.

باغبان ادامه داد: به دلیل اعتراض تیم سایپا افرادی که از تیم نوجوانان و جوانان نیان روی سکو نشسته بودند را از سالن بازی خارج کردند، از تمامی هواداران والیبال مشهد عذرخواهی می‌کنم، ما به پشتوانه وعده مجوز حضور هواداران توسط فدراسیون والیبال در کانال رسمی باشگاه اعلام کردیم که این دیدار با حضور تماشاگران خواهد بود که در ساعت ۱۱ ظهر روز بازی اطلاع دادند که فرمانداری مجوز کتبی نداده است.

وی اضافه کرد: در بسیاری از شهرهای ایران تماشاگران از بازی‌های والیبال همانند مشهد استقبال نمی‌کنند، لذا شورای تامین آن شهرها نگران حضور پرشور تماشاگران نیستند، اما شور و حرارت تماشاگران مشهدی کمی زیاد است که به این دلیل از حضور تماشاگران محروم شدیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.