انتخابات

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان شایعه تغییر زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکواش را رد کرد. فرهادیان درخصوص تعیین تکلیف فدراسیون بدمنیتون نیز تاکید کرد به محض اعلام تایید صلاحیت‌ها، با هماهنگی فدراسیون اقدامات لازم انجام می‌شود.

شایعه تغییر تاریخ مجمع انتخاباتی اسکواش رد شد/ ۲ فدراسیون در انتظار تایید صلاحیت‌ها

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان ۱۴ آذرماه درحالی به‌عنوان تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش مشخص شد که هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده این فدراسیون به‌صورت رسمی از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.

این درحالی است که ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون بدمینتون نیز انجام شده اما روند انتخابات بعد از آن متوقف شده است.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا در پاسخ به این سوال که چه زمان اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون اسکواش اعلام می‌شود، گفت: نهادهای نظارتی هنوز به صراحت درخصوص همه کاندیداهای ریاست این فدراسیون اظهار نظر کرده‌اند. باید تایید صلاحیت همه اعضا به ‌صورت کامل به دست وزارت ورزش برسد تا ما بتوانیم اسامی را اعلام کنیم.

در این بین اما شایعاتی درخصوص احتمال تغییر زمان مجمع انتخاباتی این فدراسیون به گوش می‌رسد. فرهادیان در واکنش به این موضوع تصریح کرد: پیش‌تر هم گفته‌ام اسم شایعه روی آن است. هر زمان که به‌صورت رسمی مطلبی عنوان شد، قابل استناد است.

وی درخصوص فدراسیون بدمینتون و زمان اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده، افزود: به محض اعلام تایید صلاحیت‌ها، با هماهنگی فدراسیون اقدام می‌کنیم.

گفتنی است دوره چهار ساله ریاست مسعود سلیمانی روز ۲۶ شهریور ماه به پایان رسید و ۲۳ مهرماه با حکم وزیر ورزش و جوانان، محسن خمارلو به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

فدراسیون بدمینتون نیز از ۲۳ شهریورماه توسط محمدرضا پوریا به‌عنوان سرپرست اداره می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.