انتخابات

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، با توجه به تداوم هوای سرد، از فردا پیشینه دما در این استان کاهش محسوسی خواهد یافت.

دمای هوا از فردا در خراسان رضوی کاهش محسوسی خواهد داشت
به گزارش قدس خراسان آنلاین، آذر رضایی پور اظهار کرد: این کاهش دما سبب خواهد شد دمای هوا در کلانشهر مشهد تا روز چهارشنبه این هفته به حدود صفر درجه سلسیوس برسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد:در مناطق شمالی به ویژه مناطق سردسیر استان کاهش دما همراه با بارش برف و کولاک خواهد بود.

وی با اشاره به تداوم بارندگی در خراسان رضوی گفت: بارندگی ها که از هفته گذشته در استان آغاز شده است همچنان ادامه دارد و طی شبانه روز گذشته شهرستان های قوچان، فریمان، درگز و خواف به ترتیب بیشترین بارندگی ها را ثبت کرده اند.

رضایی پور افزود: وزش باد نیز در مناطق جنوبی همچنان پدیده غالب است که در برخی از این مناطق سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، قوچان و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲ و ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و در همین بازه زمانی، مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۱۸ درجه را ثبت کرده است.

وی با بیان این که دمای فعلی مشهد ۱۶ درجه سلسیوس است گفت: دمای هوای امشب مشهد تا چهار درجه بالای صفر کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.