استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می‌شود.

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه بزرگراه حرم تا حرم اظهار کرد: با ساخت بزرگراه حرم تا حرم و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود بهتر خواهد شد و فاصله 60 کیلومتری مشهد به بینالود به حدود 35 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان گفت: خود آینده نگری و برنامه ریزی برای ساخت منازل در طرح نهضت ملی مسکن باید به گونه ای باشد که نیازهای آینده ساکنان این مناطق هم فراهم شود.

وی تصریح کرد: در شهر بینالود اولویت واگذاری برای طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند با افراد محلی و کارگران شاغل در شهرک‌های صنعتی باشد ضمن اینکه مهمترین مزیت شهربینالود ساخت منازل 200 متر مربعی به صورت ویلایی است که امکان استقرار 10 هزار متقاضی را دارد.

نظری خاطرنشان کرد: بسته‌های تشویقی مانند پروانه و نقشه ساخت رایگان در اختیار متقاضیان واحدها قرار می‌گیرد و باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا پس از ساخت منازل در این منطقه، امکانات شهری لازم در اختیار مردم نیز قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه بزرگراه حرم تا حرم خاطرنشان کرد: با ساخت بزرگراه حرم تا حرم و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود بهتر خواهد شد و فاصله 60 کیلومتری مشهد به بینالود به حدود 35 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اما ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    0 0
    شرایط اجاره مسکن اینقدر تو مشهد بد شده که خیلی از مردم به بینالود برا اجاره مسکن رفتن و هر روز باید مسیر زیادی برا رفتن به محل کار یا مدرسه طی کنن و این خیلی سخته اگه این پروژه‌ها زودتربهره برداری بشه واقعا عالی میشه